تست جامع تغذیه و تناسب اندام

تو شبیه هیچ فرد دیگری نیستی، پس منحصر به فرد باش!

بهترین احساس را داشته باش!

به صدای ژن‌هایت گوش بده. هر شخص نیازهای تغذیه‌ای و ورزشی خاص خود را دارد. با استفاده از تست مای‌ژن بهترین و پایدارترین تغییرات خاص خودت را برای بهترین سبک زندگی پیدا کن.

همین الان مای‌ژن خودت را بخر!

با تست جامع تغذیه و تناسب اندام چه اطلاعاتی را در مورد خودم متوجه خواهم شد؟

۱) تست مای‌ژن خود را سفارش دهید.

پس از سفارش تست مای‌ژن، همکاران ما در اولین روز کاری با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی، کیت را برای شما ارسال می‌کنند. ارسال و دریافت کیت در تهران رایگان است!

۲) نمونه بزاق خود را برای ما ارسال کنید.

در خانه (یا هر جای دیگر!) نمونه بزاق خود را مطابق راهنمای کیت جمع‌آوری کنید. همکاران ما برای دریافت نمونه با شما هماهنگ می‌کنند.

۳) خود را کشف کنید و لذت ببرید!

نمونه DNA شما در آزمایشگاه آنالیز می‌شود و نتایج آن تا حداکثر ۲۰ روز کاری پس از دریافت نمونه، برایتان ارسال می‌شود.

دانش روز در دستان ما

دانش nutrigenetics به ما کمک می‌کند با استفاده از پیشرفته‌ترین تست‌ها، ژنتیک را به دنیای واقعی بیاورید. ارزش این تست، نشان دادن تصویر جامعی از ترکیب پروفایل ژنتیکی شما با اهداف، سبک و محیط زندگی شماست.

در سراسر جهان، متخصصان تغذیه، باشگاه‌های و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای با استفاده از این روش، جدیدترین برنامه‌های خود را تنظیم می‌کنند.

 

اطلاعات کامل تغذیه، سلامتی و ورزشی‌ام را می‌خواهم

 myGene Fitness & Diet Pro

۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

همین امروز تست خودت رو سفارش بده!

پرسش های متداول

من X درصد قدرتی و Y درصد استقامتی هستم، برنامه ی ورزشی من چگونه باید باشد؟

پروفایل قدرتی/ استقامتی شما نشانگر پاسخ بدن شما به تمارین قدرتی و استقامتی است، نه اینکه شما در کدام نوع ورزش بهتر هستید! بهترین راه برای تمرین به نوع ورزش، تاریخچه ی تمرین و اهداف ورزشی شما بستگی دارد. در مجموع نسبت قدرتی/ استقامتی می تواند زمان مناسب برای تمارین قدرتی و استقامتی و تاثیر گذاری نوع تمرین را برای شما مشخص می کند.
برای مثال به افراد با نسبت قدرتی/ استقامتی۶۰ به ۴۰ پیشنهاد می شود تا ۶۰ درصد از زمان تمرین خود را به طور مستقیم به فعالیت های قدرتی اختصاص دهند و حدود ۴۰ درصد را به فعالیت های استقامتی اختصاص دهند. 

منظور از تمارین قدرتی و استقامتی چیست؟

ورزش های قدرتی شامل دسته تمارین با شدت بالا مانند بلند کردن وزنه ی سنگین و دو میدانی سریع است. در حالی که ورزش های استقامتی به مجموعه فعالیت های طولانی مدت اما با شدت کم گفته می شود مانند دومیدانی بیشتراز ۲ دقیقه و وزنه برداری با تکرار زیاد(وزنه های سبک).

منظور از سرعت ریکاوری پس از ورزش چیست؟

بعضی افراد نسبت به دیگران بعد از جلسات تمرین های سخت زمان بیشتری برای بازگشت به حالت عادی نیاز دارند، در این میان عوامل ژنتیکی در این مهم دخالت دارند که در پنل ریکاوری مای ژن مورد مطالعه قرار میگیرند. 

چه کار هایی می تواند در بهبود سرعت ریکاوری به من کمک کند؟

پس از هر بار تمرین سخت، فشار وارده به بدن میتواند موجب التهاب و اعمال استرس اکسیداتیو به سلول های بدن شود. ریکاوری پس از این استرس با استفاده از یکسری مواد غذایی(در گزارش مای ژن به این مواد اشاره شده است) میتواند بهبود بیاید.
تغذیه ی مناسب و ترمیم ماهیچه ها نکته ی بسیار مهمی است که موجب آماده سازی بدن برای تمارین بعدی می شود. در صورت نادیده گرفتن حمایت غذایی و زمان ریکاوری پس از تمرین ورزشی، احتمالا با کاهش انرژی در تمارین بعدی و اختلال در برنامه ی ورزشی مواجه خواهید شد!